Jag är inte död

Hej på er! Vet att uppdateringen det senaste verkligen inte har varit något att skryta med men jag har verkligen inte haft tid. Har pluggat och pluggat lite till. När jag har varit färdigt med det så har jag verkligen varit dödstrött, har lagt mig tidigt flera dagar irad nu faktist. Det är en underbar känsla att vakna utvilad efter ca 9 timmars sömn!
 
Skolan idag har som tur var varit hur chill som helst. Först matte, som jag fick gå 40 minuter tidigare ifrån för att jag skulle till läkaren. Sedan lång håltimma och lunch, skolfotografering och sist hade jag livskunskap. Roligaste lektionen i veckan enligt mig! Hemma har jag inte hunnit så mycket, har vilat och varit hos hästarna en sväng. Klämde även in nästan 2 timmars matteplugg nu så det känns bra. 
 
Och nu är det äntligen dax att tvätta bort sminket och krypa ner i min gosiga säng. Godnatt på er alla :)
 
Caroline, Jag och Emelie ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback