Tentamen

 
Denna veckan har alla vi på Naturvetenskaps programet haft tentavecka.. Det innebär inga lektioner och bara prov. De dagar man inte har prov är man ledig, så min klass var ledig i måndags, igår och vi är lediga imorgon. Tisdag och torsdag har vi haft prov.
 
I tisdag hade vi 2,5 timmars biologi tenta, för min del gick de väldigt bra. Oavsett betyg så är jag jätte nöjd för jag kunde verkligen inte gjort bättre! Idag hade vi matte tenta, matte är nu för tiden mitt svaga ämne och det är lite synd. I högstadiet har jag jättelätt för matte och fick A på flertal prov. Iallafall så gick provet över förväntan och jag tror iallafall att jag får ett E!
 
Jag har två (tre) tentor kvar nu, på måndag har jag i fysik och kemi. Veckan därpå är det biologin på nordens ark.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback