Söndag

Idag är det söndag och helgen har gått på tok för fort. Har haft ganska mycket att göra så tid för att blogga har inte funnits...
 
I Fredags följde jag, Emelie och Maja med hem till Ebba en liten stund innan vi åkte in till centrum igen och mötte Kajsa. Vi alla gick på bio och såg mockingjay del 1, jag tyckte att den var ganska dålig. Det händer inte så  ycket och den slutar väldigt konstigt. Antar att det är för att det ska komma del 2.
 
Igår (lördags) var jag i skolan på vårt öppet hus och pratade lite med sånna som ska söka till gymnasiet, det var rätt kul eftersom jag gillar att prata inför människor och göra mig hörd haha. På eftermiddagen kom Cajsa hit, vi lagade mat och pluggade ganska länge innan vi avslutade med en film.
 
Idag har jag också en del att stå i. Om en stund ska jag åka och tejpa ryggen eftersom jag blev masserad i onsdags. Efter det ska hästarna ridas och stallet ska fixas. Som toppen på det hela har jag massa plugg att ta itu med ikväll.
 
 
Kommentarer
Postat av: Danniboy

Nämen va roligt ;)

2014-11-23 @ 17:36:23
Postat av: Danniboy

Nämen va roligt ;)

2014-11-23 @ 17:36:26

Kommentera inlägget här:






Trackback