Måndag

Dagen har varit ganska lugn. Vaknade runt 09 av att det regnade som jag vet inte vad. Somnade om efter ca en halvtimma och sov tills klockan var ca 13 haha. Kollade lite på tv, åt en macka och bara slappade. Beställde även en almanacka från personligalmanacka.se , ska bli riktigt kul att se hur den blev när den väl kommer. Kan va bra att ha en almanacka nu när skolan börjar, att den är fin och personlig gör ju att man vill använda den mer och det är ju bra haha.
 
Mamma körde mig sedan till Touch, red henne lite och sen kom Jonas och Dahlberg hit. Dom hjälpte mig ''laga'' min moppe, inte så mycke att laga. De enda dom gjorde var att rengöra tändstiftet. Sedan åt vi och kollade på filmen Bert, den är så otroligt kass att den blir rolig!
 
Har även kollat säsongens första avsnitt av Paradise Hotel, kommer bli en bra säsong tror jag :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback