Resultat - Åmål

Igår var jag , pappa och Touch iväg till Åmål för att tävla.Goa Ida var även där , kul att träffas igen! Resultat mässigt gick det väl skit haha , men jag är allt ganska nöjd ändå.
 
LC 
 
Hoppade 1:an väldigt fint, sedan så var svängen till 2:an förbi utgången. Där fick jag klämma åt hon lite och då kickade hon och stoppa. Samma sak sedan igen , hon kicka så vi kom helt fel på hindret.. Tredje gången gillt , hon kicka så vi kom helt fel på hindret så jag stannade henne själv. Hoppade 1:an och red sedan ut.
 
LB
 
Hon var superfin på både framridningen och framhoppningen! På banan hoppade vi 1 och 2 , svängen till 3 var återigen förbi utgången. Samma sak där , första gången kicka hon och stanna sedan , andra gången kicka hon så vi kom helt fel och jag fick stanna. Tredje gången kicka hon också men vi kom ganska bra så klämde på lite extra och vi hoppade. Svängen till nummer 4 var i knepigaste laget men den gick av bara farten! 5a och b gick galant , men efter kombinationen fick hon upp sån himla fart till 6an och jag kände att de går inte , vi kom även helt snett! Så stannade henne igen. Känslan i denna klassen var bra och vi kom igen dumheterna. 
 
Detta var första gången inomhus och vi har aldrig ens tränat inomhus.. Dessutom har hon ju bara bott hos mig i 5-6 veckor! Vi lär känna varandra tids nog :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback