Lördag

Hej på er! Idag har jag varit i Stenungsund tillsammans med Emelie och Ellen på Victoria's secret event. Fanns alllt där verkligen! Jag köpte fyra st bodymist. Love spell , pure seduction , mango temptation och endless love. Super goda! Eftersom jag betala för mina fyra och för Ellens tre produkter så gick det på över 1000 kr , då fick vi en liten påse med extra grejer som vi tre tjejer delade på. Jag fick en body creme , Emelie fick en shower creme och Ellen fick en liten parfym. Även dom luktade super gott. Efter detta skyndade vi oss och tog tåget hem.
 
Här hemma har jag städat mitt rum , fixat klart det sista i stallet och gått en promenad med Touch. Taggar tävling imorgon i Lysekil! Väntar just nu på att Emelie den segisen ska komma hit igen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback