Lite ordning och reda

Fick ett ryck för en liten stund sedan och kom på , fan jag måste städa! Så det är vad jag ska göra nu .. städa rummet en lördagskväll som denna. Så jäkla forever alone..
 
Sen så vill jag liksom ändra mitt liv. Göra det till något bra, eller bättre för bra är det! Men jag vill liksom vara nöjd till 100% med allt jag gör. Det är viktigt! Nu ska jag ta mig i kragen och göra en förändring!
 
Jag vill ju satsa helhjärtat på ridningen , för jag ska bli något! Så på onsdag rider jag och touch för en ny tränare som jag hoppas ska funka , Lennart Lindelöw.
Självklart vill jag satsa på skolan och få bra betyg nu när jag går i nian. Hittills har jag börjat bra , ,tagit he, läxor , lagt ner mer tid än förr. Jag har hängt med under genomgångar och upptäckt att allt blir lättare när jag gör det haha ;)
Sen för att orka detta så måste jag ju hålla mig själv i form , därför inga onyttigheter på vardagar! Nyttig frukost är det som gäller och låta bli att försöka småäta en massa under dagen. Jag ska börja gymma och spring hemma en del. Först gäller det bara att min rygg blir bra , har helt enkelt för ont just nu!
 
Vet att jag kan fixa detta och är sjukt taggad på att få komma igång! Älskar att ha mål att jobba efter. När det är fullt upp är allt som det ska vara :)
Kommentarer
Postat av: mami

<3

2013-09-18 @ 22:53:08
Postat av: ea

vart är det du ska träna för lennart?

2013-09-22 @ 17:45:04
URL: http://linneajohanssonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:






Trackback