Hej på er!

Har varit borta en tid då jag helt enkelt inte har hunnit att blogga. Under denna tiden har det såklart hänt massor! Jag och Touch har gjort vår tävlingsdebut , LD+ och LC. Där fick jag ett stopp i Grunden i LD+ , nolla i grunden i LC och ett stopp i omhoppningen.. Jag är iallafall jättenöjd! Vi har även varit på pay and jump , nolla i LC och ett ner i LB så jag är super nöjd där med. 
 
Nu i helgen så har jag varit på Skyrup country club fredag , lördag och söndag. Har kollat på deras nationella hoppningar varenda dag och på lördagen hade dom även Volkswagen grandprix. Har träffat bästa Henrik och några andra som var på lägret. Saknar er såååå! Har såklart tagit massor med bilder som jag ska försöka fixa :)
 
Och slutligen så har jag varit på hoppträning med Touch idag , den gick super. Hoppade LB+ bana ungefär och det känns jätte bra inför Åmål på lördag. Hoppar LC och LB , Touch ägare Ida ska komma och kolla så det ska bli kul! :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på lördag <3

2013-09-04 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:






Trackback