Hemma

Igår kom jag hem efter ännu en underbar vecka i skåne, längtar redan tillbaka! Jag har ju som sagt praoat hela vecka 43 på Skyrup Country Club där jag var på aw sporthorses i somras.
 
Jag var där tillsammans med en tjej som heter Carolina, även hon var på aw sporthorses samma vecka som mig. Vi har grejat med Annas 9 unghästar varav 7 har vi longerat, löshoppat och suttit upp på. Veckan har varit rolig och väldigt lärorik! Unghästarna har varit snälla och väldigt gosiga. Enda gångerna jag flög av var när Touch hoppa ett hinder stillastående och när jag skulle skritta Annas 11 åriga ridskolehäst som haft boxvila i 14 dagar. Den blev väldigt pigg och bocka av mig haha ;)
 
Är ganska trött efter vecka så det är verkligen perfekt med en veckas höstlov nu! :)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback