Några saker ni inte visste om mig

• Jag sover i princip ALDRIG med tröja , endast när jag sover med någon som jag har det.
 
• Jag har som ett tix , varje dag måste jag stå och snurra. Runt runt en stund så känns det bra haha. Har gjort det så länge jag kan minnas ?
 
• Har ALDRIG testat att röka eller snusa , yeeh stolt haha.
 
• Varje gång jag äär ute och rider så sjunger jag högt för att skrämma bort alla älgar i skogen.
 
• Jag är livrädd för älgar och grävlingar.
 
• Varje gång jag kommer hem från skolan så blir jag jätte kissenödig.
 
• Jag har en superkraft , det är att jag typ aldrig behöver sova haha.
 
• Varje gång jag blir nervös eller det blir en pinsam tystnad så knäcker jag fingrarna.
 
• Jag är värsta bitterf*ttan. Kan seriöst mensa sönder över en liten j*vla skitsak , i flera timmar. 
 
• Jag får alltid sån fruktansvärd mensvärk , så ont att jag tappar andan. Dessutom sitter de i jättelänge.
 
• Bortskämd jag vet , blir jätte sur när jag inte får som jag vill.
 
•  För att vara tjej så är jag ovanligt stark (A)
 
• Fötter och tår är jätte äckligt enligt mig,
 
• Killar med magrutor , to die for <3
 
• Har kvar min snutte som jag hade när jag va bebis , har verkligen inte hjärta att slänga den!
 
• Jag har ett jätte stort födelsemärke på höger höft som går ner mot rumpan. Stort som ett normalt äpple typ.
Kommentarer
Postat av: Emelie

gör du dina headers själv? :)

2013-05-20 @ 08:34:00
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Anonym

Det ska inte vara mellanrum före och efter ett ","

Alltså inte: börjar med den här , sen sola
Utan: börjar med den här, sen sola

Tror du mig inte, läs vilken bok, blogg eller tidning som helst, jag lovar att dom skriver som jag.
Det är det enda jobbiga med din blogg (och insta osv) så snälla!

2013-05-20 @ 15:07:39
Postat av: jennifer

till anonym: fan va löjligt att klaga över en sådan sak, skäms!

2013-05-22 @ 20:33:04
URL: http://nattstad.se/pytte

Kommentera inlägget här:






Trackback