Debut

Idag har jag gjort min debut i b-laget i HEF valbo. Oplanerat var det , Anders ringde mig på förmiddagen och frågade om jag kunde vara med. Alltid kul att testa så de gjorde jag! Gick båda bra och dåligt, beroende på hur man ser det. 
 
Första halvlek satt jag på bänken , ville kolla hur dom spela och så. Andra laget ( munkedal ) lyckades tyvärr klämma in 4 mål... Jag hoppade in direkt i andra halvlek. Spelade topp , hade hoppats på att få vara höger back eftersom jag i princip alltid spelar där.
 
Att spela topp gick faktist riktigt bra , kan tänka mig att fortsätta där. Fick en smäll på vänstra axeln/skuldran som gjorde rdentligt ont. Blev ännu värre när deras målvakt typ glidtackla mig så jag lyckades göra en volt och landa på den haha. Vi spelade på bra och de gjorde att förlusten med 5-1 inte kändes lika tung.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback