Sjuk

Ingen blogging igår , mådde skit. Det gör jag idag också föresten. Vaknad i lördags med världens hals ont! Hosta som en galning :/ Det kunde inte hjälps , bara att hoppa upp ur sängen och iväg mot Färgelanda för att döma handboll. Efter det iväg mot strömstad för att spela match. Vi förlora sjukt stort. Inte konstigt , strömstad är bäst i serien och har aldrig förlorat en enda match.. Dessutom kör dom med ett sjukt fult spel när dom är överlägsna. Dom lät en spelare stå kvar vid vårat mål när vi skulle anfalla mot dom. Så deras målvakt passade bara bollen till den tjejen så hon kunde sjukta mål. Vi hade ju ingen chans. Tycker det är extremt fegt och lågt att sänka våran målvalts självkänsla på det sättet!!
 
Igår när jag vaknade var allt värre , orkade bara med att ligga i sängen. Samma idag , är hemma från skolan. Huvudet dunkar och det känns som att det ska gå i 1000 bitar. Känner mig trött , ofräsch. Ska försöka dra mig upp ur sängen nu , städa mitt rum och hjälpa mamma att städa lite. Ska försöka rida bägga hästar och kanske orka ta mig till torp för att köpa mina palladium som jag provat ut. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback