Min helg

Ja hur ska jag börja? I fredags när jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma till torp. Vi skulle fixa någt med hennes nya mobil abonnemang. Var inne på hööks och köpte en hals till Leonas täcke. Så söt blev hon , täcket är grått överst och rött nertill och halsen är grön. Jag gillar att matcha ;)
 
Åkte hem och packade. Mamma körde mig till Alma i ödeborg och hennes mamma körde oss sedan till Färgelanda. Vi handlade lite gott , tog sedan 730 bussen till Bäckefors. Tröööög bit på typ 4 mil? Där bytte vi buss och mot Ed. Framme i Ed var vi ute en stund tillsammans med Kevin och några andra. 
 
Jag , Alma och Kevin gick hem till hans syster och kolla film. Skräckfilm och den var verkligen kass! Vi gick och la oss sedan...
 
Igår var vi ute typ hela dagen. Käka pizza , träffa kompisar och så. På kvällen kollade vi björnbröder på norska haha.. Kevin baka kladdkaka och så åt vi den, gott! Vi gik och la oss sedan. Åkte hem imorse , blev ju som sagt fel med bussen igår. Vi skulle vara tvugna att ta tåg till uddevalla osv.. Det gjorde inget att stanna. Har haft en riktigt kul helg tillsammans med gott folk. Får snart göras om tycker jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback