Måndag

Hej på er. Jag har nyss kommit hem från Uddevalla. Åkte dit efter skolan tillsammans med Alva , Elin A och Frida. Lovisa mötte vi upp inne i Uddevalla. Vi firade Frida lite eftersom hon fyller år idag! 15 år , byxmyndig och får cykla utan hjälm. Grattis gumman och hoppas du tyckte dagen var kul! ♥
 
Jag har haft en riktigt rolig dag bortsett från att jag fick akut feber (?!) idag på näst sista lektionen. Usch , fryser så jag skakar och hackar tänder. Har så sjukt jävulskt ont i hela kroppen. Tårarna bara rinner.. Sitter med alvedon och en vitaminboost. Hoppas på att piggna på lite till imorgon då vi har fotbollsturnering. Jag måste verkligen vara med , mår seriöst dåligt om jag inte är med och gör mitt bästa. Skitsamma om vi vinner eller ej. Bara jag har gjort mitt bästa....
 
Som grädden på moset ska jag nu gå ut och mocka , fylla höpåsar , bära vattenhinkar och ta in hästarna. Hundarna ska få sig en ordentligen prommenad dessutom. Efter det ska jag gå och lägga mig och vila. Ska skynda mig. Är helt slut så sängen är otroligt mycket mer lockande än ett kallt stall. Nu på med massor av stallkläder , checka tempen en gång till och hoppas att den inte är så hög fortfarande :(
 
 
Åhh snälla gud , ge mig en varm sommar fort!
Kommentarer
Postat av: Frida

Tack dom fasen för dagen! Är jätte nöjd! Puss!

2013-03-25 @ 20:48:56
URL: http://fridaaxberg.devote.se

Kommentera inlägget här:






Trackback