Living a dream

Håller på att packa , lyssna på musik och skriva ett blogginlägg i någon konstig röra. 
 
Kom hem från skolan för inte så länge sedan. Skolan var helt okej ,biptest på gympan.. Gick inte alls bra ! Kom bara upp i nivå 7.3 tror jag... Sist gång var jag över nivå 8 har jag för mig. Får väl skylla på äpplet som jag åt innan ;) Hade verbprov i engelska. Gick verkligen lätt som en plätt.. Tror jag blev klar på 5 minuter och lektionen är 60 så jag fick gå gött mycket tidigare. Vi fick även tillbaka hemkunskaps proven vi gjorde förra veckan. Gick så där , 43 poäng som räckte till ett E+ . Ganska missnöjd då jag kan få C utan att anstränga mig så mycket..
 
Ska packa klart , fixat lite tidsinställt och hjälpa pappa hänga upp tvätten innan min bror kommer och hämtar mig och hundarna. Dom ska fotograferas i färgelanda! Åker till Elin A efteråt , Alva , Lovisa , Elin K , Frida och Fanny är antagligen redan där. Imorgon tar vi bussen till Färgelanda. Konfa står på schemat , efter det bär det av till Frändefors. Är hos Emelie till Söndag. Imorgon skulle hon ha något kalas och på söndag åker vi till stallet! Med andra ord en helg FULLSMÄCKAD med skoj :)
 
Fina vän ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback