Här ska det stå en rubrik

Jag sa ju i måndags att jag skulle försöka ta mig till skolan i Tisdags , men jag har faktist varit hemma till och med idag. Igår var jag iallafall i skolan och hämtade lite böcker. Har pluggat och vilat! Mår mycket bättre , ingen feber längre. Hostar lite och så men det är inte jätte farligt. Imorgon SKA jag till skolan. Lugn dag så det känns bra , har saknat kompisar och allt sånt. Här hemma händer ingenting...
 
Senare ska jag gå en promenad med Leona. Göra ännu mer läxor och ta det lugnt , mamma ska laga go mat. Fixa inför morgondagen. Städa mitt rum och så. Cajsa följer med mig hem imorgon antagligen , hjälper mig att bestämma tävlingsoutfit och är min hästskötare på lördag. Hon ska kanske ta kort och pappa filmar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback