Dålig uppdatering

Har haft väldigt dålig uppdatering nu. Kan skylla på att jag har jobbat hela veckan + kollat på dressyr igår och idag. Imorgon väntas kanske lite mer dressyr , uteritt på nordsvensk med mamma och möjligtvis en tripp neråt i landet till Tre Hästar , Börjes och svensk ridsport. Det som står på inköpslistan är mest småsaker , ridskor , pannband , benskydd osv.
 
Efter att ha kollat på dagens ponnydressyr så blev jag väldigt sugen på att testa det. Ser faktist ganska kul , haha trodde aldrig att denna tanken skulle slå mig. Det är iallafall ett nytt mål jag har , starta både Sune och Leona i dressyr innan året är slut :)
 
Alldelles strax ska jag byta om och bege mig bort till sommarhagen för att rida två tjockisar. Bägge två ska gå lite lugnt idag , bara mjukas upp.
 
 
Bilder från 2012.
 
Kommentarer
Postat av: markusa

Sommar jobbar du hos mamma på konsum ?

2013-06-30 @ 21:47:15
Postat av: markus

okej ! vad jobbar du med då ? :)

2013-07-01 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:






Trackback