AW SPORTHORSES

Längtar mig helt sjuk till vecka 32 , aw sporthorses. Är sjukt taggad inför en vecka fullsmäckad mer träningar och hästar. Sune är det som ska åka med , hoppas verkligen att han ska bli bättre på oxrar!
Varje dag följer jag nellieberntsson.se , den här veckan är det hon som är nere i skåne på aw. Kolla bilderna , hur fint liksom?!
 
Innan dess har jag en liten lista på saker som ska köpas:
• Svart hoppsadel
• Svarta veredus eller cwd benskydd fram och bak
• Ridpikéer
• Ridbyxor
• Snygga schabrak , har typ 2 som jag gillar..
• Blingpannband till mitt Dyón träns
• Svart brösta
 
Kan bli dyrt hehe :/
 
Kommentarer
Postat av: Annikka Bergström

Åhhh va roligt hoppas detta går bra helt övertygad om att han kommer trivas som fisken :)

2013-06-19 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:






Trackback