Så j-vla besviken

Vecka 26 beställde jag hem ett par svarta Starrider ridbyxor med vit text. Det hände ingenting så igår ringde mamma till Horsemeup för att kolla vart det tagit vägen. Tydligen hade dom mailat till Pappa (som stod för beställningen) och sagt att de var slut i lager. Fine , inte deras fel. Tanten som mamma pratar med frågar om det går bra med ett par Svarta med rosa text och jag gick med på det. 
 
En kvart senare ringer dom upp från Horsemeup och säger att dom också var slut i lager , tycker att sånt borde dom ha koll på när dom lovar något. Hon frågar istället om jag kan tänka mig ett par begie/gröna med guldig text i strl 36 (beställde 38 då jag har hört att dom ska vara små i storleken). Visst , jag gick med på att testa de gröna. 
 
Så idag kom dom hem på posten, dom satt som en smäck (liite tajta) , dock hade sömmarna släppt på flera ställen och knappen hade släppt nästan helt från tyget.
 
När jag fått fel färg , fel storlek så skickar dom dessutom ut en trasig produkt? Har väntat så länge och nu kan jag ändå inte använda dom... Tröttsamt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback