Svar på frågestunden - Del 2

Det kanske inte är en fråga, men du kan ju sammanfatta året 2012 i ett inlägg och hur du vill att 2013 ska vara :) - 2012 har varit ett bra år! Har nått alla mina mål inom ridningen och träffat många nya vänner. Jag har fått bra betyg och jobbat bra i skolan. tummen upp till 2012!
2013 vill jag nå mina nya mål inom ridningen , höja mina betyg ännu mer och träffa fler nya vänner! Jag ska börja träna och sluta äta massa onytigt... Får väl se hur det blir ;)
 
Vem är Sunny day? - Min storhäst.
Hur många läsare har du? - Olika varje dag :)
Fin blogg:) - Tack!
 
1. Vilka är dina närmsta vänner? ;) - Fanny , Lovisa , Alva , Elin A , Elin K och Frida! <3
2. Något du stör dig på som folk gör? - När folk snackar skit för att dom inte är nöjda med sig själva. Riktigt irriterande!
3. Vad skulle du ha ändrat på året 2012? - Hmm , jag är rätt nöjd med hela året! Men det finns några saker som jag inte vill ta upp här ;)
4. Roligaste minnet från 2012? - Nyår med brudarna!!
5. Vad vill du göra under 2013? - Va mer med mina goa , festa kanske och satsa till 100% på hästarna och ridningen!
 
är du tillsammans med Isak på riktigt? - haha nej tyvärr..
 
Favoritbloggar? - nellieberntsson.se
Bloggtips? - Lyssna inte p
å all skit folk kommenterar utan se bara de posetiva!
 
1 hur gammal är du? - 14år
2 har du pojkvän? - Nej
3 vad är ditt längsta förhållande? - 3 månader.
4 vad gör du på din fritid med än blogga? - Rider tävlar tränar är i stallet , tränar handboll och fotboll och är med kompisar :)
 
Vilken är din största dröm? - Att få ett framgångsrikt och lyckat liv! :)
Gillar du pojkbandet One direction? - Asså jag har inget emot dom men är väl inget jätte stort fans direkt.
Vilken gren inom ridsport skulle du välja (Te.x Trav dressyr)? - Hoppning
Vad är det roligaste att göra i ett stall tycker du? - När du skriver i stallet antar jag att du inte menar ridning. Så då blir det nog blanda kraftfoder eller fylla höpåsar.
Vad gillar du mest om du måste välja, Dressyr eller Hoppning? - Hoppning , lätt! :)
 
Gott det ser ut! Hur ofta rider du nu? Ska du tävla detta året? Kram! Fin blogg :) - Hemma rider jag tyvärr inte så ofta , men ska försöka komma igång ordentligt nu eftersom träningarna snart börjar. Japp jag ska tävla :D

Den sista frågan var inte ställd i frågestunden , men väljer att svara på den här så att jag kan publicera! :)
Kommentarer
Postat av: tack för svaren

Sen när började du umgås med frida och dom??
Tack för svaren!

2013-01-09 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:






Trackback