Söndag

Sitter i sängen med datorn i käet. Ska kolla ett eller två avsnitt av Pretty little liars alldeles strax, men först så ska jag skriva klart inlägget och fixa nya licenser till Sune och Leona  :)
Imorgon åker jag till stan för att köpa jackan , Cajsa åker med som tur är så jag slipper vara ensam ;) Beroende på hur mycket pengar jag får så ska vi antingen fika på Espresso house eller käka thai. Jag antar att vi kollar i lite andra affärer med. Om jag får pengar av min kära bror som han är skyldig mig vill säga! Efter stan blir det att fota och ha spa kväll med elin! Mysigt värre.

Snacka om balans och snacka om gammal bild ;)
Kommentarer
Postat av: ida

Ska du till grand?

Svar: grand?
Caroline Hellgren

2013-01-07 @ 13:55:44
URL: http://nattstad.se/wilddiamonds

Kommentera inlägget här:






Trackback