Måndag

Dagen har varit sådär. Började väl ganska bra , kom upp i tid och behövde inte stressa till bussen. Hade mentorstid första lektionen , sedan so och efter det slöjd. Efter slöjden hade jag lunch och efter lunchen hemkunskap. På hemkunskapen stekte vi panerad torsk vilket faktist var rätt gott , brukar inte gilla fisk annars men torsk äter jag. Efter hemkunskpen när jag och Cajsa satt och vänta vid skåpen innan vi skulle ha tyska så kom Tobbe K och skulle kasta snöboll på mig , det ville jag ju såklart inte så jag reste mig upp för att smita. Skulle springa emellan en stenvägg och en vanlig vägg , däremellan är det kanske 80 cm brett ? Iallafall , kolla bakåt samtidigt som jag skulle svänga mellan väggen och skåpen. MEN jag råka svänga för tidigt så jag sprang in i väggen. Blev nog mest chockad samtidigt som det gjort något djävulskt ont! Det började rinna näsblod och så. Papp kom och hämtade mig så jag fick vila hemma. Skippa dom två sista lektionerna.

Har legat i sängen och läst och sovit det metsa. Har typ ont i nackan och huvudet , näsan med såklart ;) Kunde varken rida eller träna hanboll idag , så surt :/ Men allt snurrar. Är trött och hängig. Ska snart hjälpa Jessika att ta in alla pållar och sedan ska jag nog ta mig ett varmt bad. Efter det kanske fixa lite popcorn och kolla på film. 
Hoppas det känns bättre så jag kan åka till skolan imorgon , vill inte hamna efter. Får se hur det känns , är ju inte bra att åka dit om jag inte mår bra heller!
Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Tycker din blogg är riktigt fin och har gett mig en massa ny inspiration, du är grym! :D

Svar: Åhh jag blir så glad och peppad av sånna här kommentarer! Tack! :D
Caroline Hellgren

2013-01-28 @ 21:25:38
URL: http://linaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:






Trackback