Lördag

Godmorgon på er! :) Jag är väldigt ledsen för så dålig update igår. Åkte till Torp efter skolan med Alva , Elin K , Elin A  , Frida , Fanny och Lovisa. Vi hade riktigt skojj , dom fixa lite prao platser och så. Jag fråga på hööks , men dom tar tydligen inte emot praoelever. Surt :/ Fick med mig en del fynd hem iallafall , så jag är nöjd. Kan lägga ut bilder senare om ni vill? :) 
 
Jag gick upp tidigt idag (07:00) Försov mig dock 20 minuter :( Nu sitter jag i bilen påväg till Nuntorp. Vårt tävlingslag ska dit tillsammans med Melleruds. Vi ska rida två träningar , en hopp och en dressyr. Minns inte riktigt vilka tränare det var. Vi ska väl käka , kolla runt lite på internatet och så. Tror det kan bli riktigt kul :D Det är väl en förberedning inför gymnasievalet dessutom. Sune är det som står i transporten , trots att det är Leona som ska tävla i laget. 
 
Bloggar mer senare , ha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback