Kväll

Dagen har varit lång , men ändå kort. Hmm?? Onsdagar är ju skolan jobbigaste dag. Förutom denna dagen som var väldigt chill. So första lektionen , men  jag och Cajsa fick gå efter 20 minuter eftersom vi tydligen skulle va med och representera elevrådet när dom invigde matsalens nya namn. Sedan matte , lyssnade på musik med Elin och skrattade med Elin Alva och John , haha. No efter det , alla skulle redovisa sitt grupparbete , vi satt mest och lyssna. Snabb lunch i 30 minuter, efter det håltimma i 90 minuter. Engelska sista och vi jobbade inte så mycket där heller. 

När jag kom hem fixade jag lie mat innan pappa körde mig till träningen. Vi tränade mycket passningar och mycket fart idag , blev ganska trött på slutet så tappade koncentrationen en smula. Min kondis är verkligen inget att skryta med ;) Match på Söndag kl 10:00 hemma mot strömstad. Tycker alla ska komma och hejja på!!

Imorn åker jag med Cajsa hem (??) Brukar bli så eftersom vi båda slutar tidigt. Issa kanske också följer med. Firar Cajsa lite eftersom hon fyllde år i måndags, Grattis grattis! :) Tanken var bio på fredag men det verkar inte som det går någon :( Ska kolla vidare på det alldelles strax. Ska även hoppa in i duschen , är inte så fräsch efter svettig träning + att jag mocka två boxar och fixa lite i stallet när jag kom hem. Ha de gött sålänge ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback