Hemma

Jag kom hem klockan 17:00 helt exakt nästan , när jag kom hem så kom Jessika och hennes familj hir för att äta middag. Mamma hade fixat i ordning grekiskpytt , gott var det ♥
 
Har haft riktigt trevligt idag för övrigt. Köpte lösnaglar och en go handkräm + en kaka och en vanilj latte på espresso house. Latten var god men inte kakan haha ;) Hittade även en snygg skinnjacka , hade inte pengar med mig till den idag men har hängt undan den så åker ner ensam på måndag och köper den. 
Efter det så ska jag och Elin plåta lite nya bilder tror jag. Ha ansiktsmask och massa goa salvor anpassade till vardera del av kroppen. Vi dricker lite te och bara pratar! Njuter av livet sista dagen på lovet. Härligt! Lätt en av dom bästa vännerna man kan tänka sig ♥
 
Juste , pappa har hjälpt mig fixa lite. Så väntar på ett särskilt mail. Snart snart snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback