Godnatt

Nu ska jag strax krypa ner i sängen med en bra film. Om jag nu hittar någon haha.. Imorgon ska jag släppa ut hästarna och morgonfodra , mys ♥ Efter det så ska jag väl baka något typp... Duscha och efter det kommer Emelie hit och sover! Som jag har saknat den ungen asså.. Tror inte vi har varit med varandra sedan september , helt sjukt!

Stora grejer på gång , både på bloggen och utanför. Hoppas allt går i lås! Skulle vara sjukt fräckt. Hoppas hoppas hoppas! Min dröm verkligen ;) Jag har många goa hemligheter som jag hemskt gärna skulle vilja dela med mig av , bara väntar tills jag verkligen får göra det! oohh vad spännande. Förrästen så får ni INTE glömma frågestunden. Bara några frågor till så släpps snart svara. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT.
 
Min första ponny som jag fick när jag var 4år. Ett c-ponny sto som hette Starlett ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback