Fredag

Jag vet att jag har bloggat väääldigt dåligt idag ocg igår. Förlåt för det :( Igår åkte jag hem till Emelie och jag har ingen egen data så jag hade ju inget att blogga ifrån.. Bara mobilen men den är ju typ konstig. Iallafall så var vi med Julia igår som också sov över :) Vi kollade på film , Woman in black. Asså den var ganska dålig , trodde den skulle vara bra men icke sa nicke! Tror vi gick och la oss lite efter två? Men snacka tele med Dahlberg och Karl eftersom dom ringde varannan sekund.. Vi vaknad kanske typ klockan 13. Minns inte riktigt vad vi gjorde haha! Kollade på det okända tror jag? Sedan kom mamma och hämtade mig. Vi har varit ute på ett okänt uppdrag. Gudars vad spännande det var. Så nu får vi hoppas att alla planer går i lås , det kan bli riktigt stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback