Tisdag

Min dag har vari bra , hoppas att eran också har varit det. Skolan gick FORT idag haha och då ska man ju inte klaga ;) Efter skolan kom mamma och hämta mig , vi åkte till affären. Medans hon handlade så gick jag runt i centrum lite med Wilma. När vi kom hem gjorde jag inte så mycket , låg i sängen och läste på lite inför no provet imorgon. Sedan åt vi. Efter maten åkte jag och mamma till apoteket för att köpa avmaskningsmedel till hästarna.
När vi kom hem gick vi ut i stallet , mamma fixade lite medans jag hopptränade med Wilma. Hon är så duktig! Hoppar jätte fint , vilken bakbensteknik ;) Hoppade en trekombination på kanske 55cm? Fina vovve. Vi tog in hästarna och jag maskade Sune och Leona , gav dom varsin morot och nu sitter jag här. Det har varit en riktigt slappis dag haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback