Lördag

Hej på er kära läsare!

Mamma väckte mig kl 09:00 idag , men var för lat för att gå upp så jag sova ungefär 1 timme till! Åt lie frukost och hjälpte henne att städa lite innan jag drog på mig ridkläderna och gick ut i stallet för att rida gosehästarna.
 
Började med Sune , rad u med sarah. Han var pigg men såå snäll och fin! :) Vi red några kilometer , när vi kom hem så red jag han en stund på fältet. Galoppera och red en hel del volter. Han var jätte duktig och inte alls särskilt stel. 
 
Leona red jag bara på fältet. Jobbade henne länge i skritt , volter ställa böja. Trampa under , skjuta upp ryggen. Tillsammans hittade vi en super bra känla! Kändes verkligen kanon :D Började jobba henne i trav och även det gick bra. Galopperade en del på slutet , hon var jäkligt pigg! Bockade i svängarna så hon nästan välte haha. På raka spår bralla hon på som bare den ;) Höll på att åka över huvudet på henne mer än en gång kan jag lova!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback