Lördag

Jag har inte hunnit blogga idag , förlåt! :( Vaknade sent så jag har haft fullt upp med att hinna med allt. Egentligen vaknade jag 08:30 men somna om till 13:30 haha , då gick jag upp och åt och fixade lite. Sedan på med ridkläderna , ut i stallet och fixa! Grejade lite innan jag tog in Leona. Borstade och putsade länge länge innan jag började rida. Jobbade henne mest i trav , måste verkligen berömma henne! För när hon gick som allra finaste hoppade det ut ett rådju i skogen knappt 2 meter framför henne i 780km/h. Leona reagera inte ens , trava på lika fint som innan ♥
Mitt hinder stog ute så jag passa på att ta några skutt , vet inte hur högt men kanske 85 cm ? Rädslan efter olyckan blir bara mindre och mindre. Känslan är underbart obeskrivlig!
 
Gick in och åt , sedan red jag sune. Måste verkligen berömma han med , för när vi red där så kom världens j*vla mega älg ut på åkern.. Han brydde sig inte , fina killen ♥
Efter ridpasset fotade jag lite prylar till min bloppis som kommer upp i morgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback