Införskaffas

Detta är några saker som måste införskaffas!
Behöver nya ridstövlar. Mina är så himla konstiga , passar i vaden bara. Nere vid ankeln är dom på tog för trånga och dom är alldelles för stor i foten! Gillar dom verkligen inte alls. Har därför kollat lite granna på dom är , Tretorn advance. Tycker dom är ruggigt snygga och dom har enligt mig en riktigt bra passform. Iallafall för mina ben! Någon gång kommer dom att bli mina, lovar. Blir antingen bruna , blåa eller svarta. Lutar nog åt svarta isåfall.
 
Benskydd till Sune. Är vääldigt sugen på Verdus. Dom är snygga , bra och riktigt populära. Så why not? :)
Pannband till Sune , är helt insnöad på detta Glengordon. Hur snyggt som helt till ett riktigt bra pris och det matchar hans dyon träns perfekt!
Är riktigt sugen på en ny hjälm , detta är dock inte prio 1. Men denna läckerbiten vore inte helt fel ;) Köper jag en ny så blir det antagligen en charles owen. Inte super billiga direkt en inte heller det dyraste!
 
Alla dessa saker ska jag nog kika närmare på under Gbg horse show och förhoppningsvis följer något av det med hem till mig. Får blinka extra med ögonen mot mamma och storstäda heela huset!
 
 

 
Kommentarer
Postat av: Angelica Petersson

Jag rekommenderar tretorn starkt! Har själv ett par mörkblåa och som är hur sköna och bra som helst!
Skydden var också riktigt snygga!
Fin design och header!
Kolla gärna in min blogg och ge tips hur jag skulle kunna förbättra den! :D
Kram

Svar: tretorn är sjukt snygga dessutom! :)Visst är skydden läckra?! :D
Tack! :D
Kram!
Caroline Hellgren

2013-02-20 @ 17:49:51
URL: http://dponnybus.blogg.se/
Postat av: Carolin

passa på :) http://www.skarahastsport.se/produkt.asp?id=531

2013-02-26 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:






Trackback