Helvete

Allt har vart så himla bra nu. Så länge , jag har liksom levt i en rutin. Allt har bara flutit på som ett schema. Har liksom inte tänkt eller så , bara gjort. 

Men nu ikväll , jag vet inte vad som har hänt.. Men det känns som något bara försvunnit. Som jag saknar något , men vad? Känner mig så nere. Känner mig värdelös... hatad och äcklig. Jag vet att många känner så här då och då.. Varför dölja det ? Det är liksom bara mänskligt. Jag vågar visa det. Att jag inte är perfekt , för det är ingen. 

Jag vet att det går över , det gör det alltid. Bara att blicka framåt trots att jag egentligen inte orkar eller vill. Jag tar och kollar några avsnitt av Pretty Little Liars nu , lyssnar på lite go musik. Imorgon vaknar jag och allt är bra. Vill tacka min finfina vänner som alltid finns där , ni vet vilka ni är! Kollar gamla bilder och jag ler. Ska ta och skicka iväg ett sms till några jag litar på , till några som finns där och stöttar. Berätta att dom betyder ♥
 
Me , happy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback