Här ska det stå en rubrik

Hej på er! Ledsen för så kass uppdatering men jag hann verkligen inte. Cajsa följde med mig hem , vi hann i stort sett bara äta och mata Leona med morötter innan det var dags att packa väskan och åka in till Färgelanda för att spela match! Vi mötte Stenungsund , vi förlorade... Minns inte riktigt hur stort men tror att vi klämde in 4 eller 5 mål. Cajsa filmade lite. Sedan tog hon bussen hem. 
 
När jag kom hem så gav jag vovvarna mat och mamma gick ut i stallet och fixade klart. Skull nog hjält till om jag inte haft massa läxa. Pluggade tyska meningar , tyska muntligt och danska och norska glosor. Tog nääästan 2 timmar. Efter det var de duschen som gällde. Kom i säng väldigt sent :( 23:30 kanske? Är verkligen dö trött nu. Skulle kunna mörda för att få sova haha. Går som tur är kort dag , med 4 inte så jobbiga lektioner. Stannar kvar i skolan när jag slutat eftersom det inte går någon buss. Ändå skönt eftersom jag gör läxorna då. Mattre och engelska så slipper jag bära med skiten ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback