Händer idag?

Jag sitter nere i köket just nu , har precis käkat. Ska ta en drick yoghurt också innan jag borstar tänderna och går upp för att göra mig iordning! Dagen i skolan kommrr nog gå fort , fredag är den slappaste dagen trots att det inte är den kortaste. Men vi har inga jobbiga lektioner nästan , inte så mycket tänk. Matte , idrott , lunch , engelska , idtid , rast och hemkunskap. Låter väl bra? ;)
 
Efter skolan har vi fotbollsträning. Första för mig inomhus faktist! Följer med Ida hem och sover där inatt :) Vet inte vad vi ska göra haha , kanske gå och köpa godis ? Vi får väl se. Blir säkert kul!
Btw , igår kom min nya fårskinnspadd som jag har köpt till Sune. Hoppas verkligen den passar haha ;) Ser kanske något lång ut , men lagom bred iallafall. Får vänta tills imorn innan jag prövar den! Spännande
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback