Godmorgon! :D

Idag gik jag upp tidigare än annars , för att släppa ut hästarna. Gick sedan in och läste klart min bok som jag höll på med , sedan startade jag datorn. Spännande , right? ;)
 
Igår när jag kom hem red jag Sune , var ju bara tvungen att testa dom nya sakerna. Skrittade , gjorde volter och ställde och böjde. Väldigt grundläggande. Gjorde samma övningar i tra och galopp. Han var riktigt fin faktist! Krånglade bara liiite i den vänstra galoppen. Han ville som sagt inte fatta den.. Men det gick allt efter några försök! Duktig kille :) 
 
Leona fick vila eftersom hon var så trött i måndags. Hon vila upp sig inför hoppträningen ikväll , kommer bara att hoppa lite lugnt och lågt. Kan nog be mamma att filma om ni vill :)  Hon har som sagt inte hoppat sen november haha. Kan ju undra hur det ska gå ikväll....
 
Sune rider jag nog på fältet idag med , det är ju så himla isigt på vägen! Spelar ingen roll om han har broddar :( Suck , jag som kände för en låång uteritt! Spar den till en annan dag. Några andra planer fför dagen har jag inte , bara ligga inne i sängen och slappa! Kolla några avsnitt av Pretty little liars. Än så länge har jag sett halva avsnitt 23 av säsong 2 och jag har hört att 25 ska vara riktigt bra så satsar på att hinna se det idag.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback