Freedag

Äntligen fredag och äntligen sportlov! Ska bli så härligt att få sova ut och vila upp sig , börjar bli riktigt trött på att vakna 05:30 varje morgon. Inga läxor eller prov på en vecka, tiden kommer istället att ägnas åt massa skoj. Ska till kungsbacka och kungälv , svensk ridsport , börjes och tre hästar. 
Hästarna ska ridas och tränas! Självklart ska jag klämma in lite tid till kopisar också :) 

Just nu dricker jag en lime blandning , gott! Äter lite taco chips och lyssnar på go musik. Livet är perfekt just nu och borde alltid vara såhär!

Idag har jag varit i skolan , vi firade Tobbe lite eftersom han fyllde år. Grattis för typ 345014650145:e gången ;)
Var på hööks med mamma. Fick med mig två tröjor hem , en tjock och en lite tunnare + två par stallstövlar. Super nöjd!
Lite hämd för fula bilder som du lagt upp på mig..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback