Förlåt

Jag vet , världens sämsa update idag och jag ber så hemskt mycket om ursäkt :( Jag har varit hos Ida idag , kom hem 15:00 ungefär kanske?? :)

Vi gick upp på morgonen och år frukost , gjorde oss iordning och sedan kom Marcus. Vi skulle följa med han när han sålde tidningar eftersom han och Ida ska sälja varannan vecka, Så att hon skulle lära sig vilka hus hon ska till och så. När vi kom hem så såg vi på Harry Potter och halvblods prinsen. Efter det åt vi och sedan kom mamma och hämtade mig. Under resten av dagen har jag varit med vovven Wilma. Lära känna henne lite mer och så. Vart ute och promenerat :)

Nu sitter jag och Wilma i soffan och kollar på Melodifestivalen. Käkar popcorn och dricker cola! Har tända ljus och allt är allmän mys ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback