Filmmys

Efter en lång dag så ska jag och mamma krypa ner i soffan och kolla på någon braa film samtidigt som vi snaskar på något gott ;) 

Var i stan förut och åt thaimat. Såå gott! Thaimat är nog min favoritmat :) Skulle kunna äta det 7 dagar i veckan , 52 veckor om året ungefär. Efter det åkte vi till torp , skulle köpa lite smågrejjer till Wilma. Jag fick även med mig två snygga halsband och en ny sminkborttagning hem! När vi kom hem tog jag och mamma en promenad med vovvarna och sedan hjälptes vi åt att fixa stallet innan vi gick in för att säta upp en galler på ''staketet'' som är run trappan på övervåningen. Så att Wilma inte ska ramla ut haha. 

Har lite grejer som jag ska sälja , är ni sugna på bloppis?
 
 
Fina och saknade Power ♥
Kommentarer
Postat av: Marika

Fina Power <3

2013-02-03 @ 22:05:02
Postat av: Anonym

Ja det skulle vara jätte kul med bloppis! :D

2013-02-08 @ 17:22:35

Kommentera inlägget här:






Trackback