Extrem frånvaro

Extrem frånvaro är precis vad jag har haft här... Har så himla fullt upp nu , hinner knappt kika in... Inget blev som jag planerat denna veckan. Har inte hunnit rida alls som jag hade tänkt varje dag. Följer verkligen inte mitt praktiska schema. Som tur är har mamma varit snäll och ridit Sune och longerat Leona så dom har iallafall rört på sig. Har inte ridit en enda dag faktist , hinner inte idag , inte imorgon och inte på lördag. På söndag ska dom få sig en ordentlig uteritt iallfall! Idag har jag konfa så jag ska snart gå ut med hundarna och sedan gå till bussen. Imorgon ska jag troligtvis till stan med goa kompisar. Nya jeans är ett måste då tre par av mina svarta jeans har spruckit mellan benen på två veckor (?!). På lördag ska jag först döma tre handbollsmatcher och sedan vända siffror på tre eller fyra matcher. När jag väl gjort allt det så ska jag och hela laget åka till Strömstad för att själva spela match. Suck , kommer bli en låååång lördag säger jag bara..
 
 
Mitt liv & det jag brinner för ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback