Önskeinlägg - Rory Fiona

Fick en fråga om jag kunde göra ett par inlägg och skriva om olika hästar jag ridit, så det tänkte jag göra nu. 
 
Rory Fiona som heter men kallas för Flisan är en c-ponny som ägdes av min kompis Alva (fames.se/alvatlv). Det var ett tag sedan jag red henne nu, i våras tror jag det var. 
 
Flisan är en sådan pigg och go ponny som jag gillar. Eftersom jag själv bara ridit henne en gång kan jag inte beskriva henne särskillt bra, men tänkte skriva lite annat smått och gott om henne.
 
Tillsammans med Alva har hon gått mvsa, de har många vinster och placeringar i olika klasser. År 2012 vann de tex Gp ponnyn! De har hoppat baltic och varit ett riktigt bra team ihop. Bästa Alva och sockersöta Flisan ♥
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om mer!:D

2013-12-26 @ 22:41:37
Postat av: Ebba

meer!

2014-01-08 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:






Trackback