Onsdag kväll

Hej på er, idag när jag slutade skolan så gick jag direkt till mammas jobb. Vi åkte till stan och handlade lite julklappar och kollade lite i affärer. Vi fick iallafall handlat de flesta julkppar, jag har lite kvar och det ska jag köpa på fredag. 
 
Alltså har jag inte ridit idag, utan Touch har vilat. Hon kommer få vila imorgon också då jag ska klippa mig och sedan åka hem till Alicia och sova där. Vi har ju lucia på fredag så vi ska samlas i kyrkan kl 07:00, då är det skönt att sova hos någon som bor nära eftersom min buss egentligen inte går förens 07:10.. Tyvärr så kommer Touch få vila på fredag med eftersom jag åker till uddevalla direkt efter skolan. Väntar där en stund innan jag möter upp Emelie och så åker vi till torp igen och köper det sista klapparna. På kvällen ska vi gå på bio och se The Hunger Games 2. 
 
Några väldigt roliga dagar framöver med fullt upp, men det är ju så det ska vara! :)
 
Finaste ♥
 
Kommentarer
Postat av: Mamsi

Tack för en trevlig shoppingtur <3

2013-12-12 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:






Trackback