Min tid med Leona - del 2

Det blev höst och vi åkte på vår första Pay and Jump. Den var på Nuntorp och vi hoppade 30 och 40cm. Dom hade så att i varje höjd var det en vinnare, och vi ''vann'' bägge klasserna ;)
 
En vecka efter det åkte vi på pay and jump på klubben, 40 och 50cm. Felfria där också, jag var så stolt haha. 
 
 
På vintern hade jag Leona uppstallade i privatstallet på ridskolan i två veckor för att kunna rida henne ordentligen i ridhuset och för att kunna ha någon att rida tillsammans med. Det var två väldigt roliga veckorför mig och Leona! När det senare blev vår och påsk åkte vi på Pay and Jump på ridskolan igen och hoppade 60 och 70cm. Vi var felfri i båda klasser och jag var otroligt stolt över henne! När sommaren kom åkte vi på hopplägret på ridskolan för andra gången, om jag inte minns fel så ramlade jag av henne två gånger. Vi var med på klubbmästerskapet på tredje dagen och var felfria i grunden som var 70cm. Omhoppningen var 80cm och även där var vi felfria!
 
Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.


Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack, sånt värmer att höra! :)
Caroline Hellgren

2013-12-05 @ 16:29:16
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Men gud vad söta ni är! Hur länge har du haft Leona?

2013-12-05 @ 18:07:30
URL: http://kombiryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback