Lördag

Hej på er! Ledsen för dåligt bloggande idag, men så är det ibland.
 
Imorse ringde klockan vid 08 ungefär, då gick jag och Emelie ut i stallet och släppte ut hästarna, gav dom mat och fixade hela stallet. Efter det käkade vi frukost och gick sedan ut i stallet och red. Sedan kom hennes pappa och hämtade henne, som vanligt har vi haft jättekul ihop. Filmen vi såg igår var dock en besvikelse, tyckte inte att man förstod så mycket av slutet så det var synd!
 
För övrigt idag har jag städat på mitt rum och hjälpt mamma att packa upp lite tomtar. Vi har varit och ätit pizza tillsammans med min bror. Efter det har vi bara varit hemma och haft en myskväll med popcorn, chips, dricka och hyrd film eftersom pappa vart på julbord. 
Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

2013-12-14 @ 23:44:04
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:






Trackback