Dålig update

Uppdateringen har varit helt kass, jag vet. Men sen i Tisdags har jag verkligen haft fullt upp! Hoppas kunna blogga bättre nu när vi har lov iallafall. Så här har min vecka sett ut :)
 
Onsdag: I skolan hade vi på morgon ett schlagerquiz och efter lunch kollade vi på en dansk lång(?)film som hette Hämnden. Den var ganska bra enligt mig, fick gå lite tidigare eftersom mamma skulle hämta mig. Vi åkte till Uddevalla och jag gjorde mitt Am körkorts prov och jag klarade det på första försöktet! Otroligt glad. Efter det åkte vi en sväng till Torp och kikade lite, ett par jeans, en matta och en sminkborste fick följa med mig hem.
 
Torsdag: Vi hade volleybollsturnering i skolan. Min klass var den enda klassen som vann alla spelade vanliga matcher. Eftersom vi vann finalen och går i nian så fick vi möta lärarlaget som vi tyvärr förlorade emot :/ När jag kom hem fick jag stressa som en dåre, jag och Fanny fick för oss att vi skulle gå på bio, så det gjorde vi. Men innan dess hann jag på en timma att mocka två boxar, ta in tre hästar och ge dom mat, tvätta benen på dena ena, duscha, sminka och klä på mig samt fånga in vår hund Wilma som smet ut genom dörren när pappa skulle köra mig till bussen. 
Jag och Fanny såg filmen Believe, den var verkligen super bra! Det var filmat från konserten, man kände igen allt. Tummen upp till den :)
 
 
Fredag: Jag slutade tidigt men missade bussen.. Kom hem iallafall som tur var, fixade lite här hemma och pyssla lite med hästarna tills mamma kom hem. Vi gjorde oss iordning och skulle åka till Torp och handla de sista julklapparna. Innan vi åkte fick vi jaga hunden som smet ännu en gång haha. Nöjd med shoppingen iallafall. Till mig själv blev det en ny ''dagbok' då min förra nyss tagit slut' och en penna!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: ebba

blogga mer om hästar! :)

2013-12-21 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:






Trackback