Touch Me

Har fått lite önskemål om att jag ska berätta om min nya ponny , Touch Me så det tänkte jag göra nu.
 
Touch Me som hon heter är en Irländsk sporthäst född 2000. Egentligen är hon inte min egen utan jag har hon på foder. Det är helt kanon då ägaren inte vill sälja henne även fast hon fyllt 18 år , dessutom vill jag inte köpa någon ponny. Sparar hellre de pengar och lägger på en storhäst när tiden är kommen.
 
Med sin ägare har hon gått nat LA (110cm). Vi har inte hunnit tävla än då jag idag har haft henne i 2 veckor. Tillsammans ska vi vara med i klubben hopplag, första tävlingen är 24 agusti.
 
Touch är en väldigt speciell ponny , busig , dum och envis kan hon vara men hon har ändå ett hjärta av guld! Knappt 3 veckor sedan jag såg hon första gången men älskar henne redan! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback