Hemma

Igår kväll ca 22:15 kom jag en från Skåne. Vill tillbaka , saknar alla något otroligt! Skojar inte när jag säger att jag börjar gråta av att skriva detta.. Under denna vecka har jag fått väldigt mycket nya kompisar och av dom så är det nog bara Barry som bor hyfsat nära :/ Vi har pratat på att ha en återträff på Liseberg , det ska bli kul!
 
Veckan har varit fylld med massa toppenträningar och en massa tårtor haha. Vi har ridit på världens finaste bana , Sveland arena! Så fina hinder , fint underlag mm. Jätte god mat i en superfin restaurang! Har ridit för några kanonbra tränare som har hjälpt mig riktigt mycket. Känner att jag och Touch har hittat varandra otroligt snabbt och mycket. 
 
Sena nätter , hög musik och massa skratt. Knappt någon sömn då ljuset släktes sist i vår stuga ;) Har ca 1000 bilder som jag ska rensa och lägga upp. Aw sporthorses , Jump camp B v32 - Jag saknar er! ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback