Stockholm i mitt <3

Klockan ringde kl 04:00 i onsdag. Trött gjorde jag och Cajsa oss iordning innan vi åkte till högsäter och hämde Ida innan vi rullade vidare mot Vänersborg. Tåget gick 05:30 ungefär , så får vi kom till våra platser stoppade jag musik i öronen och var så osocial hela resan på nästan 4,5 timmar haha. Vi kom fram till stockholm kl 10 ungefär. 

Vi mötte upp Cajsas kusin Berit på centralen , vi gick med henne till hennes jobb och lämnade lite väskor och packing. Sedan så gick vi på stan i några timmar. Blev en del shopping , är verkligen jätte nöjd! Med mig hem fick jag en ny navel piercing , ett linne från Zara , ett obey linne , en boy sweatshirt , en kjol (haha vad fan har det tagit åt mig?!) och en tubtopp trån bikbok. Tror det var allt , men har säkert glömt något. Kan fixa bilder imorn!

Vi käkade på någon resturang och sedan gick vi till plattan för att träffa Emma. Vi snackade i kanske 20 minuter , sedan var vi tvugna att gå tillbaka till miljö departementet där Berit jobba och hämta våra väskor innan vi tog tunnelbanan hem till henne. Vi bytte och , käa och gjorde oss iordning innan vi drog till globen.
 
Vi kollade Justin Bieber , så sjukt mäktigt! Han levererade otroligt bra :) Så snygg utan tröja dessutom!
 
Åkte hem på Torsdagen , slappa hela dagen hemma.Var sjuk trött som ni kanske förstår ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback