Söndag

Det har varit en lugn dag har inte gjort mycket alls. Igår/imorse gick jag och la mig ungefär kl 07:00 på morgonen :$ Vaknade kl 10:00 men somnade om efter ett tag och sov till kanske 13:30 ?
 
Har varit barnvakt åt Pernilla och Elin i stort sett enda fram tills nu. Så har inte kunnat göra så mycket. Har rensat lite bland mina kläder och plockat lite på mitt rum. Tog en prommenad med Elin i barnvagnen och Pernilla gick med. Mockade och fixade hela stallet medans Pernilla kollade på , tog även en liten tur barbacka eftersom Pernilla så gärna ville se när jag red. Skritta mycket på en volt , galopperad och hoppade ett litet 40cm hinder. Leona skötte sig utmärkt bortsett från några rejäla bocksprång som gjorde att jag nästan åkte över huvudet på henne ;)
 
Nu ska jag fixa lite , plocka upp lite mer saker på rummet. Duscha och sedan starta någon film att somna till. Mysig söndag!
 
Kommentarer
Postat av: Stellan

Hej Caroline! Tack för din snälla kommentar.
Nu är jag här och hälsar på.
Du har en jättefin blogg :D
Ha det bäst!

/Snällan

Svar: Åh vad glad jag blir , tack och varsegod! :)
Caroline Hellgren

2013-04-29 @ 17:12:40
URL: http://sgak.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback