Some update

Ligger i sängen med go musik i öronen. Ligger och öer med tanke på hur bra allt är! Goa vänner , bästa hästar osv.
 
Är helt slut efter en låång men väldigt rolig helg. Var så himla kul att träffa alla igen , lära känna några ännu mer och även träffa några nya. Har inte varit mycket sömn iallafall , i fredags somna jag runt 03:00 och vakna 09:00 ? Igår / inatt somna jag 05:30 typ och vakna 09:45.. Då var det upp och packa och åka hem. Krama alla hejdå innan såklart som alltid! Saknar flera av dom redan och jisses , de är långt till nästa läger :/ 
 
När jag kom hem runt kl 13:00 gi k jag ut i stallet och red min finfina prinssessa. Klättrade lite , jobbade med ett lågt hinder och mycket ställa böja. Så fin är hon , otroligt! Skrittade hela vägen hem som är typ 2-3 kilometer. 
 
Fick skynda mig att byta om , sedan körde pappa mig till Färgelanda. Därifrån åkte jag med mamma till Ed. Dom hade invigning av sitt nya ridhus , jisses vad snyggt! Massa trevligt folk på plats. Hoppryttaren Frank Kutscher var med och hoppade lite. Träffade goa Nellie B igen som var inbjuden till hoppstafetten. Även våra hästars tandläkare Torleifur var där och visa upp sina fina islandshästar!
 
Mycket trevlig helg med andra ord. Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sooooooova! Godnatt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback