Hej

Så dålig uppdatering just nu , jag vet. Har ingen lust alls. Inget att skriva om , inget kul har hänt. Samma gamla skit hela tiden ;) Kan iallafall berätta lite om dagarna jag varir borta!
 
Tisdag: Red Leona , gick super! Mjukade upp hon en hel del i början. Hoppade lite på ett små hinder , kanske 40cm? Mest för att kunna stoppa hon efter. I slutet av ridpasset klättrade jag och lilla Leoba kämpa på jätte bra!
 
Onsdag: Fixade mat när jag kom hem , sedan hämtade min bror mig och jag åkte hen till honom och diskade innan jag gick till sporthallen. Vi hade avslutning med alla handbolls lag. Så skönt att de är slut på träningar och matcher! 100% ridning bara ;)
 
Idag ska jag med Cajsa hem , det var ett tag sedan. Har inte haft på mitt busskort på ett tag , men igår fick jag äntligen tillbaka det! :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback